| Rakentelu Foorumi http://www.oh6hgn.net/foorumi/ |
|
| LC meter 2008 http://www.oh6hgn.net/foorumi/viewtopic.php?f=21&t=243 |
Sivu 1/1 |
| Kirjoittaja: | oh6hgn [ La Helmi 14, 2009 12:10 am ] |
| Viestin otsikko: | LC meter 2008 |
Piirikortit ovat toistaiseksi kaikki. Lisää on kyllä tulossa mahdollisesti maaliskuussa. T: Teemu OH6HGN |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|